Help Desk Meryda TS
Meryda TS > Help Desk Meryda TS
 

Založit nový dotaz - požadavek
Odeslat nový problém do sekce

 
 

Zobrazit existující dotaz - požadavek
Zobrazit dříve odeslané dotazy

 

 

Často kladené dotazy

»
 Co musím udělat pro platbu inkasem?
 Existují nějaká omezení u tarifu Profi na míru 5?
 Chtěl bych provést změnu nastavení služeb (tarifu), popř. změnu fakturačních údajů. Co mám udělat?
 Mám číslo vedené u T-Mobile. Jaký je postup při převodu čísla pod Meryda TS?
 Jak je možné smlouvu vypovědět?
 Mohu se přihlásit k www stránkám Můj T-mobile?
 Co se stane když provolám více než 5000 volných minut u tarifu Profi na Míru 5
 Mám T-mobile roaming a cena uvedená v SMS od operátora neodpovídá ceníku, je vše v pořádku?
 K čemu mi slouží 4-místné heslo?
 Musím s převodem čísla pod Meryda TS čekat na konec měsíce?
 Mám předplacenou kartu. Lze ji převést pod zaměstnanecký program?
 Kdy mi příjde elektronické vyúčtování?
 Nepřišlo mi elektronické vyúčtování. Jak mám zaplatit?
 Chtěl bych nové telefonní číslo. Co pro to mám udělat?
 Ztratil jsem telefon (byl mi odcizen). Co mám dělat?
 Mám telefonní číslo vedené u společnosti TRS servis. Lze jej převést pod Meryda TS?
 Chtěl bych dostávat kopii vyúčtování na jiný e-mail. Je to možné?
 Vyúčtování bylo označeno jako SPAM. Mohu s tím něco dělat?
 Chtěl bych dostávat vyúčtování klasickou poštou. Lze to zařídit?
 Chtěl bych dostávat vyúčtování v anglickém jazyce. Je to možné?
 

» Zobraz celý FAQ

 

 
Powered by Help Desk Software HESK - brought to you by Help Desk Software SysAid