Často kladené dotazy
Meryda TS > Help Desk Meryda TS > Často kladené dotazy

Mám předplacenou kartu. Lze ji převést pod zaměstnanecký program?

Řešení

Ano. Pokud máte vaše telefonní číslo vedené u spol. T-mobile tak budeme potřebovat vědět (kromě ostatních údajů) vaše telefonní číslo a číslo sim karty (číslo napsané přímo na sim kartě).

Pokud máte vaše telefonní číslo vedené u jiného operátora, musíte k němu osobně dojít a požádat o vygenerování ČVOP = Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele. Dále je již postup stejný jako při převodu paušálních tarifů. Potřebujeme také znát vaši adresu, na kterou vám bude nová sim karta zaslána. Při přechodu od jiného operátora vám bude sim karta vyměněna.

 

Podrobnosti článku
ID článku: 4
Kategorie: FAQ

 
« Jít zpět

 
Powered by Help Desk Software HESK - brought to you by Help Desk Software SysAid